Fotopríbeh

Zo šišiek môžu tvoriť aj deti.

Využite prechádzku po lese na zber ŠIŠIEK! Inšpirujte sa krásnymi dekoráciami

Ak aj vy patríte medzi milovníkov prírody a pri potulkách jej krásou, využívate jej dary, nechajte sa inšpirovať týmto článkom, určite neoľutujete!

.

MŇAM! Dajme si spolu pivový držkový guláš, jedlo nie len pre chlapa!

Pochybujete, že toto jedlo je viac ako skvelé? Tak šup do toho! Prajeme dobrú chuť!

.

Úchvatné FOTO: Píše sa rok 1961 a takto sa rozbiehajú poľovačky na diviaky

Rozsiahle lesy v Stredoslovenskom kraji sú bohaté na zver. Okresný výbor československého poľovníckeho zväzu v Banskej Bystrici usporiadal v nedeľu 17. decembra poľovačku na čiernu zver.

.

A čo vy, nájdete odvahu ochutnať zo zvierat tieto jedlá ? Priznajte sa!

Niekto si povie mňam, niekto nahodí tvár plnú odporu. A čo vy? Trúfli by ste si ?

Ilustračná fotografia

SKVELÉ Dubáky! Všetci ich milujeme, ale viete kde ich hľadať?

Hríb dubový zvyčajne vyrastá v dvoch vlnách, uvidíme čo prinesie sezóna v tomto roku.

Skladujeme cesnak

PORADÍME VÁM: Ako uskladniť cesnak a ako ho mať doma celý rok?

Rybár, poľovník, či hubár, všetci cesnak poznáme a v našich jedlách ho používame. Napriek ,,vôni,, ho obľubujeme a jeho liečivé a chuťové vlastnosti sú na nezaplatenie. Ale ako si ho uchovať doma čo najdlhšie čerstvý? My vám poradíme!

Ilustračná fotografia

POZOR! Zmena počasia je NEBEZPEČNÁ pre každého, nepodceňujte prvé príznaky nebezpečenstva

Meteosenzitívnych ľudí z roka na rok pribúda. Neverili by ste, koľko poľovníkov, lesníkov, rybárov či hubárov k tím patrí!

Ilustračná fotografia

Zvyšujúcou sa populáciou MEDVEĎA, dochádza k zbytočnému prepĺňaniu už obsadených lokalít

Príkladom je Chránená poľovná oblasť Poľana a priľahlé poľovné revíry.

.

Viete o TOM, že DIVINA svojou kvalitou obsadzuje prvenstvá vo výživových odporúčaniach?

Mäso z diviny je populárne nielen vďaka svojej výraznej chuti, ale aj preto, že je preň typický nízky obsah tuku a cholesterolu.

Tlačová agentúra Slovenskej republiky (TASR) ponúka vo svojom spravodajstve počas letných mesiacov seriál správ o turisticky zaujímavých slovenských lokalitách. Každý deň vyjde v domácom a v easy servise jedna správa s označením LETO2020. Na leteckej snímke z 13. septembra 2018 pohľad na kaštieľ Svätý Anton v okrese Banská Štiavnica. FOTO TASR - Michal Svítok

Poľovnícke hrady, zámky a kaštiele v minulosti a dnes! TO STOJÍ ZA POZRETIE!

Objavovať krásy malebného Slovenska sa oplatí stále! Aj preto Vás v nasledujúcom fotopríbehu zoznámime s veľmi významnými miestami poľovníckej histórie.

Divinový hamburger

Domáci Burger! Použite srnčie, zajačie či jelenie mäso, cuketu aj cviklu, vyskúšajte!

Hlavnou zložkou kvalitného burgra je nie len kvalitné pečivo ale aj to čo je vnútri, teda mäso! Skúste si teda spraviť niečo viac na poľovnícky spôsob.

Ilustračná fotografia

Iný kraj, iná ruja: Áno, onedlho TO začne!

Začiatkom jesene pociťujú poľovníci, ako aj milovníci, obdivovatelia a ochrancovia prírody zvláštne chvenie. Túžobne očakávaná jelenia je onedlho tu!

Ilustračná fotografia

Jelenej reči sa dá naučiť a úspešne ju používať. PORADÍME ako na TO!

Kto chce imitovať hlasy jeleňov v ruji a vábiť ich, musí mať dobrý hudobný sluch, hlasový fond a ručadlo.

Najjedovatejšia rastlina, ktorá rastie na Slovensku, je chránená prilbica modrá. Krásna bylina s prenikavou modrou farbou sa týči aj pri kosodrevine, vedľa potokov a turistických chodníkov vo Vysokých Tatrách. Smrteľná dávka pre človeka je len niekoľko gramov koreňa, deti môže ohroziť  už to, že sa rastliny dotknú a potom si neumyté ruky olížu.

POZOR! SÚ JEDOVATÉ! Tieto krásky vás dokážu aj zabiť

Áno, sú krásne, ale POZOR! Dokážu vás aj zabiť ! Na tieto rastliny si dajte naozaj pozor!

Kreatívne snímky vtákov

TO je NÁDHERA! Rozfázovaný pohyb vtákov... Alebo keď sa kreativite medze nekladú

Fotograf Chen Chengguang, ktorý sa venuje foteniu prírody, rozfázoval pohyb mnohých druhov vtákov. Výsledkom jeho práce je séria úžasných fotografií a záujem širokej verejnosti o jeho diela.

Stepan rád pózuje s dospelými ľuďmi aj s deťmi.

Tak TERAZ už sme videli všetko! Medveď rozbieha sľubnú kariéru modela. A ešte aj ...

Prinášame vám článok plný kuriozít. Okrem iného, ten ježko vás dostane ...

Simon Dell a jeho myšacie kráľovstvo
Simon Dell a jeho myšacie kráľovstvo

fotopríbeh

Príbeh, ktorý valcuje internet! Na svojom dvore v záhrade stavia roztomilé domčeky pre myšky

Myši v záhrade nie sú pre záhradkárov nič príjemné. Vedia narobiť poriadnu neplechu a keď sa vám náhodou pred zimou dostanú nebadane do pivnice, je to hotová smršť! Simon Dell sa však na vec pozerá inak.

Video